کد خبر: ۱۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 May 31
بعد از آن كه بتسدا طى روزهاى گذشته تيزرى را در فضاى مجازى منتشر كرده بود، بسيارى از كاربران منتظر معرفى قسمت جديد فال اوت بودند كه سرانجام امروز اين اتفاق رخ داد.

به گزارش آی تابناک : البته اين بازى كمى با حدس هاى كاربران فرق داشته و Fallout 76 نام دارد. با توجه به نام بازى ميتوان حدس زد كه اتفاقات اين عنوان قبل از قسمت چهارم جريان خواهد داشت. يعنى زمانى كه جهان تازه بازسازى خود بعد از يک فاجعه هسته اى را آغاز كرده است. پیش از این احتمال می رفت که فال اوت جدید در واقع ریمستر نسخه های پیشین این مجموعه باشد.

تریلری که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد، اطلاعات زيادى از بازى را در اختيار ما قرار نمى دهد اما مى توان بعضى از المان هاى هميشگى سرى فال اوت را در آن مشاهده كرد. در حال حاضر شايعاتى مبنى بر اين كه Fallout 76 حاوى بخش آنلاين خواهد بود، شنيده مى شود.

سرى فال اوت هميشه به دنياى وسيع و بخش تک نفره طولانى شهره هستند و مشخص نيست كه حضور بخش آنلاين در اين نسخه، باعت رخ دادن چه تغييراتى در هسته اصلى بازى خواهد شد.

در ضمن، ظاهراً نام بازی به پناهگاه 76 باز می گردد که پیش از این نیز در قسمت های سوم و چهارم این سری، نامش را شنیده بودیم. این پناهگاه پیش از این به عنوان محلی برای آزمایش های انسانی شناخته می شده و طبق ویکی بازی، جمعیتی 500 نفری دارد.

بتسدا پیش از این اعلام کرده بود که کنفرانس امسال این کمپانی در E3، طولانی ترین برنامه آن ها در تاریخ این رویداد خواهد بود. در هر صورت باید منتظر انتشار اطلاعات جدید از Fallout 76 و دیگر بازی این کمپانی یعنی Rage 2 باشیم.




منبع : VG 247
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار